فروش برترین برندهای لوازم ورزشی
می 9, 2014
استفاده از تکنولوژی روز دنیا
دسامبر 8, 2017
قبل از انتخاب پروژه به نکات زیر دقت کنید :

در پروژه نوع تجاری علاوه بر خدمات پروژه نوع ویژه ، درگاه پرداخت آنلاین نیز طراحی خواهد شد و می توان محصولات را به صورت آنلاین به فروش رساند. این نوع پروژه به شرکت هایی که می خواهند تجارت آنلاین داشته باشند توصیه می شود. در تمام پروژه ها ، شرکت یک دامین برای شما خریداری می کند. دامین خریداری شده ir می باشد و هزینه آن را شرکت پرداخت خواهد نمود و هیچگونه هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد. در صورتیکه شما مایل به خرید دامینی با پسوند های دیگر باشید نیز تیم پشتیبانی این خرید را برای شما انجام خواهد داد و شما تنها هزینه متعارف آن دامین اضافه را پرداخت خواهید نمود.

۱- پروژه نوع ساده شامل پشتیبانی نخواهد شد و این نوع پروژه معمولاً برای کسانی مناسب است که خود یک طراح حرفه ای می باشند و می توانند مشکلات سایت که به مرور زمان ممکن است ایجاد گردد را برطرف نماییند ، این نوع پروژه به علت عدم استفاده از بخش پشتیبانی، از خیلی از خدمات شرکت که در بخش پشتیبانی ارائه می شود محروم می باشد و به همین علت ما استفاده از این نوع پروژه را توصیه نمی کنیم.

۲ -پروزه نوع ویژه شامل تمام امکانت موجود در شرکت خواهد بود و برای اشخاص و شرکت هایی که به دنبال یک سایت مناسب و کارامد می باشند توصیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با دفتر ترکیه